Saturday, November 22, 2008

Jawab Tag ke 2 dari Lin

Assalamualaikum w.b.k Salam semua...As nak jawab Tag dari Lin yg telah megetag As smlm....ada 2 arahan..Soalan tag nye begini...

Light Bulb

ARAHAN 1:Anda di kehendaki menulis 10 perkara yg anda ketahui mengenai org yg mengetag anda itu...

sapa lg Lin lah..

1)Nama penuhnya Marlin Bt Mohd.Noor

2)Seorang Isteri yang baik dan Mama Vouge kpd 3org anak

3)Ceria,cute,suka gelak & melawak..seronok kenal Lin..

4)Suka bantu org, tinggal berdekatan ngan As di Tmn Bukit Indah JB

5)Lahir pada tahun 1976 umur 32 thn..beza 1thn jer ngan As

6)Peramah,dikenali dan disenangi ramai..tengok je la blog dia..meriah sakan

7)Suka warna Purple

8)Suka Tom Yam..

9)Rajin ziarah kawan & dan menyertai aktiviti2 kemasyarakatan

10)Punya ramai geng pondok..antaranya Aida,Milah,Zana,Yati, dll..


ARAHAN 2:Lps anda menjawab tentang org yg mengetag anda,anda di kehendaki menulis 10 perkara tentang diri anda..pulak!!

Shy Whistler Sewing Machine Carving Turkey

1.Saya..em..panggil je As..Kak As.. ada gak yg panggil Cik As.. gelaran baru dpt (Nek As)

2.Umur 33thn ..D.O.B 1st April 1975..berasal dari Kota Tinggi Johor..dan di lahirkan di Pagoh Muar

3.Seorang yg sederhana..sgt sayang kanak2..

4.Seorang isteri kepada seorang insan bernama Mohd.Ridhwan

5.Seorang ibu kepada 4 org Puteri..Nur Ainaa Nabihah11+ ,Nurin Nazifa 10, Nurul Khairunnisa 7, Nur Aisyah Najwa 4+

6.Suka berkawan tetapi pemalu..emm..ye ker..

7.Sangat rindu pada anak tersayang ,keluarga,sahabat2 di Malaysia tanahairku..

8.Suka dengar bacaan Al-Quran dan alunan irama nasyid

9.Gemar memasak tapi x gemar nak makan..suka menjahit..

10.Kurus..sdg memikirkan camner nak gemuk..sape ada tips bole kongsi..


3.Hantar Tag kpd 10 org Laa..kena hantar tag kepada 10 org plk?? Duh

As ada prob sket yg ni..sbb broadband dah jd beratband tapi kiranya mereka2 yg ada dlm senarai jengah blog As sudi2kan lah Jawab ..(x jwb pun x per kan ??)bole gitu!! kesian derang asyik kena tag jer!!

-Azlin-aie-SriSuFi-aBG-FaRa(bukan dir)-Chime-PaPa-Jebat-CT&CM
utk yg di tag ni.. Thank You Spray I Love You

1 comment:

SiS-lin said...

lega dpt masuk sini...wah as mmg mengenali lin ye...tq as...muah3x