Tuesday, September 15, 2009

Salam Aidilfitri-Kad dari as buat semua

Assalamualaikum w.b.k,
Sekian lama x update blog.. dah bersawang.. terima kasih buat yg sudi ziarah, maaf jika as x sempat buat kunjungan balas.Sibuk dengan aktiviti ramadhan, persiapan kami menyambut Aildilfitri kali ini hanya ala kadar sahaja. Setelah hampir sebulan menjalani Ibadah di bulan Ramadhan, dan Syawal yg bakal menjelma tidak beberapa hari lagi, terasa sedih jauh disudut hati, rasa rindu dengan kemunculan Ramadhan yang akan datang. Moga amal dan ibadah kita diberkati oleh Allah s.w.t , dikesempatan ini, as sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin kepada semua, maaf andai ada tersilap kata bicara, perbuatan yg tidak disenangi samaada di alam siber atau alam nyata.. sesungguhnya yang baik datang dari Allah s.w.t dan yg tercela itu datang dari diri kami sendiri, mohon dimaafkan. Juga halalkan makan dan minum dan perkongsian ilmu..Terimalah e-card dari kami, semoga ceria menyambut syawal bersama keluarga dan ingat2 lah kami diperantauan. Sudi-sudikan lah ya..ambil kad yg x seberapa ini.



Terima kasih tidak terhingga juga di atas kiriman kad2 dari teman blogger, tidak lupa juga buat pengirim ucapan dan doa diruangan msjbox dan komen dan chatbox..semoga ukuwah yg terbina berkekalan.
Kad dari Kak Ct Delima & Che Mat


Kad dari Adik Hana & family,Kanazawa Japan





Kad dari Dr Inahar & Family


Kad dari Adik Ayu & Family,Kuwait


Kad dari Maz & Family,Bahrain



Kad dari Suzi & Family,Australia



Kad dari Adik Ika & Family, Bangkok

Kad dari,Adik Azura & Family

Kad dari, Adik Deeja & Family
Kad dari, Adik AnaWahid & Family Kad dari,Adik CtZura &Family

Kad dari, Adik FizaNordin & Family


Kad dari Kak Ain & Family,JB

Kad dari Kak Intan

Kad dari Kak Ina & Family-KL

Kad dari adik Jiya,14sept

Kad dari adik, Sue-HaSue & Family

Kad dari kak Mimi & Family

Kad dari Adik Ijan & Family, Finland

Kad dari,Kak Watie & Family-Penang


Kad dari,Maria Zaina & Family-Sabah

kad dari, Love & Family


Kad dari, nurindah & Family

Kad dari, Kak Nor & Family-Trengganu

Kad dari,SeriNadirah & Family



9 comments:

kakchik said...

SALAM AIDIL FITRI AS. SEMOGA RAMADHAN DAN SYAWAL INI MEMBERIKAN 'KEMENANGAN' YANG BESAR UNTUK AS SEKELUARGA.

KAKCHIK AMBIL KAD AS TU, NANTI JEMPUT AMBIL KAD KAKCHIK YA.

fzi said...

Selamat Hari Raya...

ain said...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI UNTUK AS SEKELUARGA DAN MAAF ZAHIR BATIN!!!

terima kasih utk kad raya tu as! senang2 as pulak dtg umah akak amik kad raya eh. tq as!!

Fiza Nordin said...

salam aidilfitri buat k as & family...semoga syawal mmbawa seribu keceriaan dan rahmat buat kite semua...amin.

sy amik kad yek...jugak tumpang amik kad dr k ct & cm tu...

akak dah amik kad sy?klu belum sudi2kanlah yek...tq akak :D

Sifu Mirza said...

salam buat As & famili...

doa saya moga Eid Fitri kali ini adalah lebih bermakna dari tahun-tahun lepas...

doa saya juga As & famili terus dicucuri taufiq, hidayah rahmat serta rezki yang mencurah-curah...

salam Eid Fitri dari saya dan keluarga..

:-)

syukran jazilan atas kad..

kuina said...

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR & BATIN
*Tiada kesalahan yang sengaja dilakukan dan tiada kesalahan yang tak dapat di maafkan.

hazeleyed said...

Selamat Hari Raya.
Semuga Meriah sambutan diPerantauan.
Salam Ukhwah.

HaSue said...

salam kak as...selamat hari raya aidilfitri buat kak as sekeluarga...

Sue minta maaf zahir batin dr akak eh..selama nih suke2 jek nyakat akak..merajuk pun saje nak manja2 tuh..harap akak x amik hati yer..
semoga hari lebaran kali ni lebih bermakna dr sebelumnya...selamat hari raya kak...
maaf zahir batin(salam cium tangan nih) :)

*sue dah amik kad n tepek kat blog..sudi2kanlah amik kad dr sue pulak ya

LEGACYHOUSE said...

Salam As,

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin untuk As sekeluarga. Maaf dipohon sekiranya ada salah dan silap, tersalah tutur bicara, tersilap perlakuan, semuanya tidak disengajakan.

Eid Mubarak dan singgah kerumah kalau kesini...