Tuesday, December 9, 2008

Menjelang Aidil Adha..ermm..ape nak masak ni??

Assalamualaikum w..b.k..
Lepas je call sedara mara di Malaysia smlm.. Di Malaysia dah pun Sambut Aidil Adha..masing-masing dah menjamu selera ngan bermacam-macam juadah..Terliur jer! hu..hu.. As kat sini 1 ape pun x buat lagi...emm..nak masak ape..nak masak ape..final decision..

Question MarkLightbulb Idea Funny

Atas Idea si cilik..lps selesai solat asar..cecepat keluarkan ayam..daging frozen tu..nyambil2 buat honey cornflakes, kek marble & kuih bakar pandan.. anak2 kata cam x raya plk klu x buat honey cornflakes tu..dah ler raya di perantauan...Masing-masing demam & batuk..mood pun kureng gak.. Ini sahaja yg mampu As sediakan utk juadah hari raya dengan badan yg kurang sihat ni...uhuk! uhukkk! batuk ler.. Ini lah hasil nya..selepas binggung x tau nak masak ape..

4 comments:

Papa-Itam said...

sedapnya ....terliur dah nie...nasib baik tak pregnant....

AiE bAhRi said...

Akak,
Salam Aidiladha...
sedap menu2 tu..
terliur plak aie tgk..=)

~NurKasih~ said...

Salam Umie & papa..he..he..tu je yg sempat As buat..Kalau dekat dah jemput Umie & papa dtg rmh..Salam aidil Adha..Ceria2 selalu.

~NurKasih~ said...

Salam Aie..Sempat buat Nasi Jagung je aie..x buat ketupat & rendang pun..hu..hu..layan batuk2 ni..