Monday, December 22, 2008

We are moving! we gonna be miss u!

Assalamualaikum w.b.k
"We are moving! we gonna be miss u"..tok leh lupa kata2 jiran & kwn baik As ni..Mellary Cate & Damean Smith.. Setelah berjiran dengan mereka selama 1 tahun ni.. rasa sayang nak berpisah. Walaupun mereka ni bukan muslim tetapi kami serasi..Mereka juga sangat hormat kami sebagai jiran & kawan.. kata mereka sejak berjiran dgn kami mereka suka dengan masakan2 melayu.. terutamanya kuih lapis, serimuka, karipap, biskut2 raya. Satay & ketupat..ermm jgn cakap la..Tu yg sampai sekarang As x berapa nak masak masakan western sebab kwn2 dan jiran2 lebih suka masakan melayu kita.. Terutamanya kuih getas2 kemain suka lagi dia..ya lah mungkin sebab kuih tu manis..Anak2 mereka pun selalu lepak2 kat rumah As sampai x nak balik.. Adat lah tu..bertemu dan berpisah.
Kalau dtg rumah Zane mesti suruh As buatkan salad utk dia..

Zana & baby Shyna dah macam anak2 As sendiri.."lepas ni dah x boleh main ngan Zane & baby Shyna lagi" .. keluh Si Nurul..

3 comments:

SiS-lin said...

mmg bertuah klu dpt berjiran dgn as nih...sbb tu mereka sedih nk berpindah tuh...

Azie said...

sure sedih kan kak As...

::SRISUFI:: said...

nilai keikhlasan seseorang buatkan terbit rasa sayu bila saat nak berpisah...

akak memang baik..