Wednesday, December 24, 2008

Tuan Rumah bercuti

Assalamualaikum w.b.k

Buat semua pengunjung blog ..tuan rumah x ada ..so sila lah masuk tolong sapu2 habuk ke, tengok2 TV ke..sambil2 tu makan la ape2 yg ada kat ruang tamu tu..jgn malu..jgn segan buat macam rmh org..ahakss!.. buatlah teh sendiri..jus ada dlm fridge tu..mana2 yg bekenan ke x bekenan sila lah tinggalkan msj kat kotak2 atau peti2 cadangan tu ya..kalau nak ikut gak tel 0014..tekan2 x dapat..kalau x dapat gak .tuan rumah b'jalan x dapat den nak nolong ehh.. sblm balik jgn lupa siramkan pokok munga tu..he..he.. da..da..selamat bercuti & selamat menyambut tahun baru!!




10 comments:

AiE bAhRi said...

akak...
nak ikuttttttttttttttt..
hahaha

Papa-Itam said...

salam k.as...
pi lah berjalan ...tapi berhati2..
tak puas hatilah tengok makanan tu...boleh tengok tapi tak boleh rasa...Arghhhhhhhhhhhhhh ....

ujie said...

Selamat bercuti...

Aimanis said...

hepi holiday...

::SRISUFI:: said...

salam buat akak

selamat bercuti ye kak
seronoknya...

naz ilyn said...

Salam kenal....

isyhhh... banyaknya keje nak kena buat... nyesal datang... jangan marah haaa nanti kena jual...hihihi

AiE bAhRi said...

Rindunya..
lama btul akak cuti..
hehehe

yani_worldpeace said...

sedap la kuih-kuih nie? kak As wat sendiri ker???hehehe

~NurKasih~ said...

tq aie,umie&papa,ujie,Aimanis,SriSufi,Naz Ilyn & yani..tq..akak dah balik ni..

~NurKasih~ said...

yani..buat sendiri kuih muih tu..mana nak beli kat sini kalau x buat sendiri..he..he..