Saturday, May 2, 2009

Roti

Assalamualaikum w.b.k
X abis2 ngan kebizian as ni.. entri kali ni pasal roti.. Cik BM hadiah dari Cik Abang sempena besday Cik Adik yg lalu..eceh! tu pun nak sebut. Hik..hikk kena la sebut walau katanya hadiah kali ni x seberapa, tapi bagi as syukur alhamdulillah.. Sejak Cik BM ada, banyak gak dia bantu as dari segi keja uli menguli ni.. Sebenarnya ikutkan lagi puas hati kalau tepung tu uli pakai tangan je.. Cik Abang dah kecian kat Cik Adik yg semakin sibuk ngan urusan suri ni.. so, Cik Abg carikan la wat teman2kan As kat dapo tu.. he..he
So.. inilah hasil homework semalam Cikgu Ross aka Onigiri dari Tokyo bagi homework dan dapat markah A++ hik!hik! mekasih ya Cikgu Ross.. ni yang semangat nak wat roti lagi!!



Resipi Roti Nasi Ross aka Onigiri


Resipi Bun Manis dari Ross aka Onigiri



Cik BM tumpak glamer jap...

My 1st attempt, tetap gebuss walau guna BT aje..



Resipi Roti Cheddar dari Marjina
Buat lagi..dan lagi..Masih guna rcp Bun Manis tapi Mr.Hby request suh letak raisin.. alhamdulillah hasilnya tidak mengecewakan...


1 comment:

Aymy with love said...

salam...

k as, gebu2 n mulus2 nyer roti tuee...