Tuesday, June 2, 2009

Happy Anniversary!!!

Assalamualaikum w.b.k,
1 June.. 13 tahun usia perkahwinan kami, 13 tahun dengan 4 orang cahayamata..Puteri kesemuanya..alhamdulillah syukur kehadrat ilahi kerana as dikurniakan seorang suami yg penyayang dan penyabar juga anak2 yg sentiasa memberi keceriaan dan kebahagiaan buat kami berdua.Semoga jodoh kami kekal berpanjangan hingga ke akhir hayat, mendapat mendapat limpah kurnia keberkatan didunia dan diakhirat..juga tabah menghadapi segala dugaan..AMIN!!
Arini nak jiwang2 sket..kalau ada yg meluat tutup mata eh.. he..he..

Kasihmu Amanahku
Pernikahan menyingkap tabir rahsia
Suami isteri inginkan keluarga yang bahagia
Dan mengharapkan sebuah bahtera indah
Untuk bersama belayar ke muara
Pernikahan, menginsafkan kita
Perlunya iman dan takwa, meniti sabar dan redha
Bila masa senang syukuri nikmat Tuhan
Susah mendatang tempuhi dengan tabah
Isteri janji telah dipateri
Diijab kabulkan dan dirahmati
Detik pertemuan dan pernikahan
Yang dihujani air mata kasih
Demi syurga Ilahi
Suami jangan menagih setia
Umpama Hajar dan setianya Zulaikha
Terimalah seadanya yang terindah
Di lubuk hatimu Isteri adalah amanah buatmu
Pernikahan mengajar tanggungjawab bersama suami dan isteri
Isteri hamparan dunia
Suami langit penaungnya
Isteri ladang tanaman
Suamilah pemagarnya
Isteri bagai kejora
Suami menjadi purnama
Tika isteri beri hempedu
Suami tabah menelannya
Tika suami terteguk racun
Isteri carilah penawarnya
Sungguh isteri rusuk yang rapuh
Berhati-hatilah meluruskannya

Happy Anniversary



Weeding foto 13 tahun lalu.. layannnn.....:)


Yeeyeahhh!! dapat adiah munge!! Terima kasih buat Kak Ham dan Kak Intan, atas ingatan.. as angkut bunga2 segar dari forum MyR..happy sgt2.. sayang akak berduaaaa...

Valentine kiss

Kak Ham & baby attiah.. cunnya!! Kak Ham.. selalu temani as di YM.. kami sekeluarga suke lawak dia.. bila gaknya dpt jumpa Kak Ham!!


Ini plk Kak Intan & jejaka2 tampan.. heroessss semuanya!.. Segak2 belaka..Terima kasih buat Kak Intan atas ucapan & kiriman bunga..happy sgt! Sayang akak.. Kak Intan rajin menyapa as di Forum..lama x kesana.. tetiba dtg amik munga..


Sape tu...cunnya...manisnya!!..ni la leyza.. maniskan orgnya..terima kasih atas kiriman rose tu..santekkk...suke... susah2 je..leyza kirim munga rose tu dari JB..he..he..moga kasih & kebahagiaan kami semakin mekar dan sesegar bak rose yg dikirimkannya itu.. terima kasih ya leyza.. as minta ijin post foto leyza disini dan ampooonnn!! dah edit2 sket tu..minta halal.. psstt!! leyza duk Kulai ya.. InsyaAllah, panjang umo kita jumpa ya..


He..he..ni lak adiah dari MyLaling.. 2 helai Pashmina..dan sebuah keta.. syukran jazilan..dah x jalan kaki ulang alik..ulang alik..(he..he.. 2kali je ke ulang alik..x la..4 kali tawww!!) kalau x..as & anak2 jalan pagi2 dalam kesejukan dan jauh plk tu..skrg, alhamdulillah senang nak amik dan antar anak2.. syukur atas segala rezeki dan nikmat yg Allah berikan..sebenarnya hadiah bukan 1 ukuran tapi kerperihatinan, kasih sayang dan tanggungjawab tu yg paling penting..


8 comments:

test said...

happy anyversary kak!!! semoge terus bahgia disampaing keluarge tercinte.. waahhh.. dah ade kete.. ujung tahun bole la balik sini naik kete.. hehe

AiE bAhRi said...

Kak,
happy anniversary! One good achievement 13 years..

May Allah bless all of u.

Aymy With Love said...

salam k as.. eppie anniversary... moga bahagia dunia akhirat... Amin.. bestnye dapat adiaah kecik n besar... sory kak, lame tak ym... asyik tak sempat jer...

...Te-are... said...

hepi 13th anniversary kak as...moge bahagia sentiasa bersama insan tersayang & srikandi2 tercinta... Amin!!

ijayuji said...

Salam kak As!!!! HAPPY ANNI tuk akak n hb akak ya semoga bahagia dunia dan akhirat selamanyer, insyaAllah......

DrSam said...

selamat menyambut ulangtahun ke 13. Semoga kalian berdua bahagia dan berkekalan hingga ke akhirnya.

sunkist said...

happy anniversary kak as and abg wan.. walaupun terlambat wish, ida doakan kak as sentiasa bahagia dan semoga hidup diberkati tuhan :)

fireflies said...

owhh akak kereta tu pun hadiah anniversary ker? best sangat tu.. alhamdulillah moga berbahagia selalu dan dipermudahkan rezeki Amiin Ya Rabb!!