Thursday, July 23, 2009

Kiriman Bunga dari Adik di Tokyo.. Ros aka Onigiri

Assalamualaikum w.b.k,
Cantik kan bunga2 kat Jepun.. saje nak share, aritu adik Ros aka Onigiri dari Tokyo Japan pesan suh amik bunga2 di Multiplynya..ni la hasil teropong2 Ros & Olympus canggihnya tu.. Subhanallah!! cantiknya Ros, akak sekeluarga suke sgt..terima kasih banyak2.. walau hanya sekadar gambar tapi sgt bermakna wat kami.. akak mmng minat daisy & tulip..maaf ya baru sempat nak share kat sini.. meh kita cuci2 mata.. bila la nak dpt camera canggih cam ros ya.. akak guna HP Nokia Cokia je amik gambar tu smua..Camera Digital tgh demam la plk.. ke dia sengaja mendemamkan dirinya..ekekekkkkk...

inilah dia ros aka onigiri aka tokey roti aka photographer tu..

mmng ada gaya betul la..tengok tu dia tengah teropong ape da...

ros bukan single ya..ada 2 cahayamata comel.. bkn adik2 dia tu..anak2 tau.. ekekekkkk!

Ni hasil ketik2 dia.. kalau nak tgk lebey2 gi blog dia ya.. di sini



















1 comment:

azmiezas said...

Canteknya....sampai tak tau nak komen apa lagi...